Hannah Montana för en dag

Hej,

Det är såhär att jag vann en tävling på Disney Channel där priset var att få spela in en låt, musikvideo, bli intervjuad, få vara med i tidningen JULIA i ett repotage, bli stylad och fotad :D En del av priset var också att jag fick ta med en kompis, så jag och Lydia Rosén blev hämtade i taxi utanför min skola onsdagen innan höstlovet för att bli skjutsade till "Model House", där vi blev sminkade och fick ta foton.
Efter det åkte vi till en inspelningsstudio där vi spelade in Hannah Montana-låten "True friend" och en musikvideo. Här är några bilder från dagen:


Jag sminkas


Lydia sminkas


Vi blev intervjuade


Lite prytlar som vi fick :)




På plats i inspelningstudion. Jag vet att jag ser lite skum ut :p


True friends :)









Det var en helt underbar dag och alla människor var jättesnälla !!!! Tack :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0