Händelserik helg!

Idag hände något underbart kul! Lingman & co ringde och frågade mig ifall jag ville komma till antingen Linköping imorgon eller Norrköping på lördag och vara med i en tävling som heter Schlagerstjärnan! Jag blev superglad och började planera låtval. Sen ringde jag upp de igen och meddelade att jag gärna är med i Norrköping på Lördag. Snacka om kort varsel :D Men det blir superduperkul, är verkligen sjukt glad nu. Jag ska sjunga "Min kärlek" som jag sjöng på Camp Lingman ;)
Nyss var jag hos min sångcoach Teresa och övade på den låten och på låten som jag ska sjunga på söndag på Helges.
.
Lördag: Schlagerstjärnan 12.00 Hageby centrum, stora scenen. Norrköping
Söndag: Helges Talangjakt 16.00 Helges. Gävle
.
Kom förbi vettja! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0