Pinne i ögat, underbar musikal

Fick gå hem en timme tidigare idag från praon, eftersom det var så lungt i butiken :) Dagen började inte så bra. Jag var jättetrött och ögonen ville inte fungera. När jag kom dit var jag fortfarande trött och dessutom så fick jag en pinne (som sticker ut från hyllorna) i ögat! Jag hann blinka dock, men det gjorde ont på ögonlocket. Efter det blev jag bara ännu tröttare och fick ont i huvudet.

Men efter lunch vart det bättre! Jag gick och köpte godis och blev piggare :D

Dessvärre fanns det inte så jättemycket uppgifter, men tillräckligt iallafall. Jag gjorde allt som behövdes göra, sen fick jag gå :)

.

Strax är det dags att åka till musikalen! Har längtat ända sedan den slutade förra veckan och nu är jag verkligen taggad. Jag hoppas vi ska börja med våra sång och dansnummer på riktigt den här lektionen. Spännande att se vad det blir.
Det är så underbart kul att temat är musikal den här terminen, för det är verkligen musikal som jag älskar. Jag har en dröm om att bli musikalartist och när jag ska välja gymnasium kommer jag söka till Kulturamas musikallinje!
De sa att temat förmodligen kommer vara musikal, så jag hoppas att jag inte förhastat min glädje... Men det lät som de var ganska säkra.
.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

sv: haha ja, fett jobbigt! det är bra med mig :9 självdå?

2011-02-10 @ 17:44:52
URL: http://retired.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0