Så typiskt

Typiskt att när man tänker "Jag ska bara ut och handla mat, inte behöver jag sminka mig eller fixa håret", så träffar man på folk som man inte träffat på jättelänge. Men vad ska man göra i den situationen? Jag fösökte bara se glad ut och försökte att inte tänka på det :) Men iallafall så fick jag en komplimang för mitt hår och min jacka och när jag kollade mig i spegeln, så såg jag inte såg konstig ut trots allt.
Det var iallafall kul att träffa på de. Även fast jag inte pratade med de så länge :)

Kommentarer
Postat av: Isabella

Sv: Lilla Schlagern. Har sökt till Julias också, men inte fått något svar än ;)

Kramis

2011-02-06 @ 12:03:19
URL: http://isabeellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0