Kör

I måndags skrev jag ett inlägg om hur glad jag var över att Eric Saade vann melodifestivalen 2011 och hur kul det var att kolla på finalen i Schlagerstjärnan! Men det inlägget försvann av någon skum anledning och då blev jag lite arg. Nu tänkte jag iallafall skriva lite annat.
På tisdag ska våran klass ha konsert i Kungsholmskyrkan! Det kommer bli superkul. Vi ska bland annat sjunga en låt på ryska och det blir spännande. Anledningnen till att vi egentligen lärt oss den är för att vi ska åka på körresa till Moskva i September! Längtar.
En lite oseriös bild på vår härliga klass, när vi var i DN-skrapan. Jag till vänster :)


Kommentarer
Postat av: Karoline

Gu va roligt! <33

2011-03-19 @ 19:27:17
URL: http://aboutvampires.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0